فروش اقساطی مبلمان بدون چک

ساخت وبلاگ

جالب است بدانید که بیشتر مبل‌های راحتی اندازه‌ی تقریبا یکسانی را دارند. شاید فکر کنید که این درست نیست و معتقد باشید که مبل‌ها کاملا متفاوت‌تر از هم بنظر می‎رسند. این موضوع به سبک، رنگ و نوع پارچه مبلی آن‌ها برمی‌گردد که اندازه‌های آن‌ها متفاوت بنظر می‌رسند. این امر در مورد دیگر مبلمان‌های اتاق نشیمن مثل میز جلو مبلی و کنار مبلی نیز صادق است و آن‌ها نیز اندازه‌ی استانداردی را دارند.

یک مبل معمولی سه نفره دارای عرض cm۲۱۴ و عمق cm۸۹ می‌باشد. همچنین لاوست‌های دو نفره، معمولا دارای عرض cm۱۵۳ و عمق cm۸۹ هستند. ارتفاع نرمال برای هر دو نوع مبل عموما cm۹۳ از کف زمین تا بالاترین نقطه پشتی می‌باشد. ولی با این حال هیچ استاندارد کاملا دقیقی برای اندازه مبل وجود ندارد و این اندازه‌هایی که ما در اینجا آن‌ها را بیان کردیم، تا cm۵ ممکن است متغیر باشند. یک صندلی راحتی نیز عموما دارای عرض و عمق cm۸۹ است.

در مورد میزهای جلو مبلی نیز این ابعاد استاندارد شامل عرض cm۷۷ و طول cm۱۲۲ می‌باشد. میزهای کنار مبلی مربعی شکل، دارای طول cm۶۱ هستند. همینطور طول و عرض میزهای کنار مبلی مستطیلی به ترتیب برابر cm۶۱ و cm۷۲ می‌باشد.

فروش اقساطی مبلمان بدون چک...
ما را در سایت فروش اقساطی مبلمان بدون چک دنبال می کنید

برچسب : بازار مبل, فروش مبل قسطی, خرید مبل فسطی در کرج, مبل راحتی قسطی, بازار مبل کوروش, نویسنده : موسوی bazarmoblkouroshkaraj بازدید : 171 تاريخ : پنجشنبه 19 / 12 / 1400 ساعت: 1:40 بعد از ظهر

روخریدتون 5الی 20درصد تخفیف بگیرید

اقساط ۸الی۲۰ ماه

خرید با چک/سفته

بدون سود کارمزد

پیس پرداخت توافقی

دوسال خدمات پس ازفروش

شیک ترین و لاکچری ترین مبلمان و سرویس چوب را در مجموعه کوروش پیدا کنید

آدرس:کرج، بلوار چمران، روبروي سه راه دانشکده، بازار مبل کوروش

تلفن: 02632409175 09352591818 برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

 

فروش اقساطی مبلمان بدون چک...
ما را در سایت فروش اقساطی مبلمان بدون چک دنبال می کنید

برچسب : بازار مبل, فروش مبل قسطی, خرید مبل فسطی در کرج, مبل راحتی قسطی, بازار مبل کوروش, نویسنده : موسوی bazarmoblkouroshkaraj بازدید : 147 تاريخ : يکشنبه 15 / 12 / 1400 ساعت: 1:53 بعد از ظهر

مبل تخت خوابشو برای خانه های کوچک
را میتوان به عنوان یک نعمت بزرگ دانست. مبلهای تخت خوابشو، علاوه بر چندکاربرد بودنشان باعث شدهاند تا مشکل کمبود جا نیز براحتی قابل حل باشد. البته این به آن معنا نیست که از این مبلمان فقط در خانه و فضاهای کوچک باید استفاده کرد، برای طراحی و انتخاب مبلمان در دکوراسیون باید از فضاها بهینه استفاده کرد. مبلهای تخت خواب شو مدلهای مختلفی دارند که میتوانید بر اساس سبک دکوراسیون منزلتان بهترینشان را انتخاب نمایید. در ادامه نمونههایی از آنها را خواید دید.
بیشتر مبلهای راحتی خانگی صرفا تک منظوره هستند و حتی در صورت داشتن استانداردهای لازم، فقط میتوان زمان محدودی از این مبلمان استفاده کرد و روی آنها نشست. اما مبلمان تخت خواب شو دارای ویژگیهای متعددی برای استفاده چند منظوره هستند. بگونه ای که در برخی از مدلهای آن، بیش از ۹ حالت گوناگون را برای استفاده بهینه از مبل تختخواب شو فراهم آورده است که علاوه بر اینکه یک مبل راحتی می باشد، قابلیت تخت شدن نیز دارد.
کاربرد مبلمان تخت خوابشو
مبلمان تخت خواب شو به مبلمانی گفته میشود که، دو کاربرد دارند. همانطور که از اسمشان مشخص است ظاهر یک مبل راحتی را دارند اما با تغییر وضعیت نشیمنشان، به تخت خواب تبدیل میشوند. با این حساب، این مبلمان هم مناسب نشیمن است و هم اتاق خواب. شاید دوست داشته باشید زمانی که به تماشای تلویزیون نشستهاید، روی مبل دراز بکشید و راحت استراحت کنید. از طرفی در اتاق خوابهای کوچک، به شما این امکان را میدهد تا در مواقعی که نمیخواهید از تخت استفاده کنید، آن را به حالت مبل برگردانید تا فضای بیشتری را در اختیار داشته باشید.
ویژگیهای مبل تخت خوابشو
مبلمانی مانند، مبل تخت خواب شو که کاربردهای چندمنظوره در دکوراسیون دارند، بهترین گزینه برای استفاده در فضاهای کوچک هستند. اما در انتخاب این مبلمان تختشو نیز؛ باید دقت زیادی داشت و پیش از خرید، ویژگیهای آن را بررسی کرد. قبل از هرچیز به زیبایی، رنگ و سبک مبلمان تختخواب شو دقت کنید. در این روزها که هزینه خرید و تعمیر مبلمان بسیار افزایش پیدا کرده، دیگر براحتی نمیتوان آنها را تعویض کرد، پس باید از همه جوانب از جمله سلیقه و سبک دکوراسیون منزلبه آن توجه کرد.
نحوه انتخاب مبل تخت خواب شو
مهمترین و اولین ویژگی که در هنگام مبل تخت خوابشو باید به آن توجه کنید، فریم محکم آن است، چراکه یک فریم محکم، تضمین کننده طول عمر مبلمان است. خیلی از افراد این دغدغه را دارند که مبل تخت خواب شو به دلیل دو منظوره بودن آن، ممکن است از کیفیت لازم برخوردار نباشد و از متریال مناسبی برای ساخت آن استفاده نشده باشد. مبلمانهای تخت خواب شو با فریم فلزی، یکی از مناسبترین مدلها هستند که هم مقاومت بالایی دارند و هم قیمت بهتری که خریدن آن به صرفه تر است.
یکی دیگر از آن موضوعاتی که در هنگام خرید مبلمان تخت خواب شو باید حتما به آن توجه لازم داشته باشید، صدا ندادن آن است. مبل تختشو، باید بیصدا باشد و در هنگام باز و بسته شدن، تمام اجزای آن براحتی کار کنند. در برخی از نمایشگاههای مبل، به دلیل آنکه ممکن است مدت زیادی مبلها در آنجا قرار گرفته باشد، حتما قبل از خرید مبل را امتحان کرده و آن را باز و بسته کنید تا اطمینان پیدا کنید صدایی نمیدهد. اگر به صورت آنلاین خرید میکنید نسبت به ضمانت از سایت مورد نظر، با آنها در تماس باشید.
فروش اقساطی مبلمان بدون چک...
ما را در سایت فروش اقساطی مبلمان بدون چک دنبال می کنید

برچسب : بازار مبل, فروش مبل قسطی, خرید مبل فسطی در کرج, مبل راحتی قسطی, بازار مبل کوروش, نویسنده : موسوی bazarmoblkouroshkaraj بازدید : 168 تاريخ : پنجشنبه 12 / 12 / 1400 ساعت: 1:34 بعد از ظهر

5 نکت5 نکت5 نکته مهم در هنگام خرید پارچه مبلیه مهم در هنگام خرید پ

انتخاب طرح و رنگ پارچه مبلی هنگام خرید مبل

رنگ و طرح پارچه مبلی، به دکوراسیون منزل شما زیبایی و جلوه خاصی می بخشد.انتخاب پارچه مبلی با توجه به رنگ و فضای خانه شما بهتر است شکل بگیرد.اگر تا به حال مبلمان نداشته اید و رنگ مبلمان را با توجه به فرش ها یا موکت انتخاب می کنید، میبایست رنگ مبل مورد نظر شما با فرش یا موکت منزل هارمونی خوبی ایجاد کند.پارچه های مبلی مثل دیگر پارچه ها از کیفیت و قیمت های مختلف موجود هستند. جنس الیاف پارچه مبل و نوع داخلی و خارجی ، میزان مقاومت و ماندگاری آن از فاکتورهای مؤثر در قیمت پارچه مبلی هستند.

نکاتی درباره انتخاب پارچه مبل

نکته قابل توجه در انتخاب پارچه مبلی اینکه برای فضاهای امروزی مانند آپارتمان پارچه های ساده و بدون طرح خاص، به بازتر شدن فضا کمک می کند. نسبت به فضای باز می توانید پارچه های مبلی با طرح شلوغتری رو انتخاب کنید.

پارچه مبل راحتی

مبلهای راحتی  معمولاً با  پارچه های ساده و رنگ های تک بهتر شکل می گیرند. البته با کوسن های طرح دار نمای زیباتری بوجود میاورند. پارچه های مبلی مخملی یا کریستال در کنار سادگی ، ظاهر لوکس به فضای منزل می دهند. دلیل اینکه معمولا تمام پارچه هستند و چوب و فلز در بدنه اصلی و رویه آن به کار نرفته است، انتخاب جنس پارچه رومبلی خیلی اهمیت دارد. مبل راحتی معمولاً استفاده بیشتری در منزل دارد، اکثر این مبلها قبلیت تخت خوابشو دارند.مسلم است که پارچه این مبل ها باید استحکام بیشتری داشته باشد.بر خلاف مبل های استایل و به خصوص سلطنتی که ساعاتی در روز قابل استفاده هستند.

انتخاب جنس پارچه مبلی برای مبل های راحتی با توجه به فضای خانه

پارچه مبلی مازراتی از برندهای معروف و با کیفیت بالای شناخته شده، مناسب مبل ها ی راحتی هست. پارچه مازراتی با تنوع رنگ بسیار بالا، از پارچه های مدرن است و معمولاً روی مد است. اگر پارچه مخمل انتخاب شماست، پارچه مخملی مات و بدون پرز مناسب برای دکوراسیون خانه های وسیع است و بالعکس پارچه های مخملی براق و پرزدار برای دکوراسیون خانه های نسبتا کوچک تر مناسب است.

 

کیفیت پارچه مبلی

کیفیت و دوام پارچه مبلی را چطور تشخیص دهیم؟ این سوالیست که حتما هنگام خواندن این صفحه به ذهن شما می رسد. پارچه مبلی با کیفیت کش نمی آید. بعد از اندک مدتی دچار ساییدگی و پرزگرفتگی نمی شود.پارچه مبلی که بعد از مدتی استفاده مکرر ، زیبایی خود را از دست بدهد و در نشیمن گاه جلوه بدی ایجاد کند، جنس مرغوبی نیست.محل دوخت پارچه مبلی که معمولا برای مبل راحتی در نشیمنگاه به چشم می خورد؛ در پارچه های نامرغوب، جای سوزن قابل مشاهده است و تحت فشار حالت در رفتگی پیدا می کند. برای انواع پارچه مبلی نکاتی لازم است بدانیم. پارچه مبلی مخملی که از پرطرفدارترین پارچه هاست ، فشردگی این پارچه ها  کیفیت آن را نشان می دهد.هر چه فشردگی بهتری داشته باشد پارچه مخملی با دوام تر ی است.

مبل های استیل

از آنجایی که رسمی‌تر و ترکیبی از چوب و پارچه هستند به نسبت پارچه مبل کمتری در آن به کار رفته است.مبل های استایل دارای پارچه هایی با طرح منظم و گدار هستند.ترکیب رنگهای مکمل برای طرح روی پارچه مبلی با زمینه پارچه مبل، زیبایی خاص رو ایجاد می کند. با مطالعه مقاله رنگ مبل، ست رنگ خانه در انتخاب پارچه مبلی و ترکیب رنگ آن همیشه از انتخاب خود در هر برهه  زمانی رضایت خواهید  داشت. از آنجایی که قسمت نشیمن مبل از پارچه است و پارچه مبل در واقع از بخش‌های اصلی مبلمان محسوب می شود. در خرید مبلمان دقت در نوع وجنس پارچه مبل بسیار امر مهمی می‌باشد. قبل از اینکه در نوع و جنس پارچه مبل دقت کنید، بهتراست بدانید چه نوع مبلی مناسب رنگ خانه شما و همچنین دکوراسیون فضای منزل می‌باشد.

پارچه‌های مبلی از نظر طرح

به طور کلی پارچه های مبلی یا ساده هستند یا طرح‌دار:
شما می توانید برای بهتر شدن فضا و روح بخشیدن به رنگ خانه و محیط آن، مبلمانی ساده با کوسن های طرح دار یا بر عکس انتخاب کنید. در بازار پارچه مبلمان مختلف وجود دارد،این پارچه ها ازانواع ایرانی، چینی، ترک، ایتالیایی می باشد. پارچه های مبل از جنس پارچه، چرم،کتان، پشم تهیه می شود. حتما مبلمانی که از پارچه ترک و پارچه ایتالیایی تولید شده است برتری بیشتری نسبت به سایر مبلمان دارد. کیفیت پارچه این مبلمان بسیار بالا می باشد از آنجایی که پارچه مبل ترک و ایتالیایی دارای نقش های خاص و با اصالت است کپی برداری از آن غیرممکن است.

با این که قیمت این نوع مبلمان گران تر است اما با خرید این مبلمان می توانید بدون دغدغه از خراب شدن روکش مبل سالها از زیبایی، کیفیت، دوام پارچه مبلتان لذت ببرید.

 

 

ارچه مبلیه مهم در هنگ5 نکته مهم در هنگام خرید پارچه مبلیام خرید5 نکته مهم در هنگام خرید پارچه مبلی پارچه مبلی

فروش اقساطی مبلمان بدون چک...
ما را در سایت فروش اقساطی مبلمان بدون چک دنبال می کنید

برچسب : بازار مبل, فروش مبل قسطی, خرید مبل فسطی در کرج, مبل راحتی قسطی, بازار مبل کوروش, نویسنده : موسوی bazarmoblkouroshkaraj بازدید : 185 تاريخ : چهارشنبه 27 / 11 / 1400 ساعت: 2:22 بعد از ظهر

فروش مبلمان میزناهارخوری با شرایط اقساط ویژه عموم
اقساط ۸الی۲۰ ماه 
خرید با چک/سفته
بدون سود کارمزد
پیس پرداخت توافقی
دوسال خدمات پس ازفروش
شیک ترین و لاکچری ترین مبلمان و سرویس چوب را در مجموعه کوروش پیدا کنید
آدرس:کرج، بلوار چمران، روبروي سه راه دانشکده، بازار مبل کوروش
تلفن: 02632409175   09352591818 برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

 

فروش اقساطی مبلمان بدون چک...
ما را در سایت فروش اقساطی مبلمان بدون چک دنبال می کنید

برچسب : بازار مبل, فروش مبل قسطی, خرید مبل فسطی در کرج, مبل راحتی قسطی, بازار مبل کوروش, نویسنده : موسوی bazarmoblkouroshkaraj بازدید : 196 تاريخ : يکشنبه 24 / 11 / 1400 ساعت: 7:21 بعد از ظهر

 

در مقاله مبل کلاسیک با ویژگی مبلمان کلاسیک , منبت کاری , چوب , ظرافت کاری و … بیشتر آشنا خواهیم شد
کلاسیک اثری است با اصالت و پایبند به سنت‌های قدیمی که با زندگی امروزی هماهنگ شده و متناسب با شرایط حال است. مبلمان کلاسیک هم از این قاعده مستثنی نبوده و می‌توان آن را یک اثر هنری دانست که برای همیشه ماندگار است، گویی که زمان در آن متوقف شده و همیشه مد روز است
با شنیدن کلمه کلاسیک، اولین چیزی که به ذهن مردم می رسد ، قدیمی بودن سبک می‌باشد، اما باید به این امر توجه داشت که طرح‌های کلاسیک به هیچ عنوان قدیمی نیستند؛ بلکه این نوع سبک برگرفته از ریشه‌ هنرهای اصیل می باشند
سبک مبلمان کلاسیک ریشه در کشورهای اروپایی دارد و طراحی اولیه مبل کلاسیک نیز افراد اروپایی بودند؛ ولی امروزه بیشتر در کشورهای شرقی، خصوصا عربی، خاورمیانه و برخی از کشورهای اروپایی مثل ایتالیا، که خود مهد معماری و دکوراسیون است، رونق گرفته است

 

ویژگی‌های مبل کلاسیک چیست ؟

 

ظرافت مبل کلاسیک
مبلمان کلاسیک را می توان از پرطرفدار ترین نوع مبلمان دانست توجه داشته باشید ظرافت به معنی ضعیف بودن یا شکنندگی نیست بلکه ظرافت در طراحی و هماهنگی قطعات مبل با یکدیگر است .
فرم کلی بدنه ، رنگ و نوع پوشش و همچنین نقش و نوع پارچه استفاده شده در یک سرویس مبل باید در نهایت دقت و هماهنگی انتخاب گردند

 

طراحی چوب در مبلمان کلاسیک
طراحی چوب در مبل کلاسیک طوری انجام می شود تا حس بخشی از طبیعت به محیط زندگی را فراهم کند هنر به کار رفته در طراحی کلاسیک همراه با نقش و نگارهای زیبا با رنگ های دلنشین فضایی دلچسب را در منزل به وجود آورده و فضای خانه را مطبوع، گرم، دلپذیر و جذاب می‌کند.

 

منبت کاری مبلمان کلاسیک
در طراحی و اشکال مبل کلاسیک از پشتی های بلند با تاج های که به دقت تراشیده شده و منبت کاری های پیچیده کامل می شود مبلمان کلاسیک تا حدودی از نمای مبلمان سلطنتی را به ما نشان می دهد
پایه های کنده کاری شده و ظرافت به کار رفته در دسته های مبل بر زیبایی مبل کلاسیک می افزاید . همچنین پارچه های مانند مخمل از ویژگی های بارز مبل کلاسیک می باشد

 

کیفیت بالای مبلمان کلاسیک
کیفیت چوب بالا از ویژگی های اصلی مبل کلاسیک می باشد و ظرافت به کار رفته بر روی چوب علاوه بر کیفیت بالا باعث زیبایی مبلمان کلاسیک شده به همین دلیل است که معمولا گفته می‌شود صرف هزینه‌ای بیشتر برای مبلمانی با دوام که ارزش تعمیر و نگهداری آن به مراتب از سایر مبل ها بیشتر است، مقرون به صرفه‌ تر است

 

جنس مبل کلاسیک
به دلیل اینکه باید بر روی این نوع مبل از منبت کاری استفاده شود استفاده از چوبی مقاوم و با دوام برای مبلمان ضروری است . برای همین از چوب های مانند گردو , چنار , راش  که تنها قابلیت طرح پذیری و منبت کاری را دارند استفاده می شود
فروش اقساطی مبلمان بدون چک...
ما را در سایت فروش اقساطی مبلمان بدون چک دنبال می کنید

برچسب : بازار مبل, فروش مبل قسطی, خرید مبل فسطی در کرج, مبل راحتی قسطی, بازار مبل کوروش, نویسنده : موسوی bazarmoblkouroshkaraj بازدید : 185 تاريخ : سه شنبه 19 / 11 / 1400 ساعت: 3:01 بعد از ظهر

مبلمان ال

یکی از بهترین انوع مبلمان برای پذیرایی و نشیمن کوچک، مبل ال است. این مبل کم جا گیر کاملا برای فضاهای کوچک طراحی شده است و قرار دادن مبل ال در خانه، سمت دیگر را برای باقی اجزای چیدمان خالی نگه میدارد. نکته ای که برای خرید مبل ال حائز اهمیت است، جهت ال است؛ یعنی چه؟ این مبلمان را نمی توانید به هر سمتی که بخواهید در فضا قرار دهید در نتیجه مهم است که نوعی از مبل را تهیه کنید که زاویه شکسته آن با دیواری که می خواهید مبل را به آن بچسبانید همسو باشد.

مبل نیم ست

وقتی فضای محدودی دارید لزومی ندارد حتما از سرویس کامل مبلمان هفت یا هشت نفره استفاده کنید و بهتر است برای پذیرایی کوچک خانه نیم ست تهیه کنید. نیم ست معمولا چهار نفره است و از یک مبل دو نفره و دو مبل یک نفره تشکیل شده است. با این روش میتوانید راحتتر انتخاب کنید و ضرورتی ندارد که حتما از مدل های جمع و کوچک استفاده کنید.

کاناپه راحتی

ما نمی دانیم ابعاد دقیق فضای پذیرایی شما چقدر است. ولی اگر فکر می کنید که حتی مبل نیم ست هم فضای زیادی اشغال می کند و در خانه شما جا نمی شود، پیشنهاد ما کاناپه راحتی است. این کاناپه راحتی در اصل همان مبل سه نفره است که به صورت تکی فروخته می شود. خصوصا اگر فضای موجود شما کشیده و طویل است، این نوع از مبلمان بهترین گزینه است. کاناپه راحتی برای ما محدودیتی از نظر انتخاب رنگ ندارد و حتی مدل هایی با رنگ های متفاوت و پارچه های زیبا، فضایی سر زنده و شاداب خلق می کند.

مبلمان استیل کوچک

برای اینکه فضای پذیرایی رسمی تری داشته باشید، خرید مبل کلاسیک هم محدودیتی ندارد. معمولا مبلمان استیل و کلاسیک در ذهن با اشکال  حجیم و پشتی های چوبی بزرگ و منبت کاری شده تصور میشود ولی اینطور نیست. امروزه تنوع ساخت مبلمان به قدری بالاست که برای مبل استیل هم مدل مبل کوچک و کم جا ساخته می شود. این نوع از مبل کلاسیک تزیینات خاصی ندارد و حتی بسیار کوچکتر از مبلمان مدرن هم طراحی میشود. تنها مشکل می تواند مبل سه نفره باشد که در صورت کمبود فضا، آن را هم می توانید حذف کنید و در اصل نیم ست کلاسیک تهیه کنید.

مبلمان راحتی مدرن

مدرنیته اصولا سادگی و خلاصه بودن و یک رنگی منجر میشود. مبلمان مدرن هم به صورت ساده طراحی میشوند.این مبلمان شسته و رفته وظیفه ای که باید را انجام می دهند و فضای بیشتری هم در خانه اشغال نمی کنند. معمولا بدنه پارچه ای با پایه های چوبی ساده ای دارد و با هر نوع از وسایل دیگر به راحتی ست می شوند. برای اینکه شلوغی و هرج و مرح در فضای نشیمن کوچک منزل خود را به حداقل برسانید، مدل های تک رنگ با پارچه های ساده بدون طرح و نقش را انتخاب کنید.

مبلمان بزرگ و جاگیر

مبلمان مدرن و راحتی همیشه هم کم جا نیستند و بعضی مواقع (مانند بیشتر مدلهای چستر) بسیار حجیم طراحی میشوند. اگر این مدلها را میپسندید و یا آنها را از خانه قبلی تان به همراه دارید، پیشنهاد میشود برای حفظ این مبلمان آنها را دوستانه تر و با فاصله کمتر از هم بچینید.نزدیکی تکههای مختلف این مبلمان فضای کمتری اشغال می کند. البته اگر فکر میکنید فشردگی بیش از حد آنها، فضایی برای رفت و آمد باقی نخواهد گذاشت، می توانید مبل را به صورت نیم ست نگه داشته و تکه باقی مانده را فروخته یا در فضایی دیگر استفاده کنید.

مبلمان بدون فاصله از دیوار

همانطور که میدانید همیشه فاصله سرویس مبلمان از دیوار در مبحث چیدمان مطرح بوده است. درست است برای زیبایی بیشتر و نمود مبلمان و البته برای گردش انرژی، بهتر است مبلمان با دیوار فاصله داشته باشد ولی زمانی که فضای کافی برای این منظور وجود ندارد، چاره چیست؟ پس بدون نگرانی از تخطی قوانین، مبلمان را به دیوار بچسبانید.نکته ای که باید مورد نظر داشته باید این است که بهتر است بدنه مبلمان از جنس پارچه باشد تا ساییدگی و حرکت احتمالی آنها، به دیوار آسیب نزند.

میز جلومبلی شیشه ای

در صورتی که بعد از انتخاب و خرید مبل با فضای بسته روبرو شدید بهترین انتخاب برای جلومبلی، جلومبلی شیشه ای است چرا که خاصیت شفافیت و نمایش اجزا از پشت شیشه کمک میکند فضا بسته تر به نظر نرسد و موجب دلگیر شدن فضا نیز نخواهد شد.  

پاف

حتما با پاف ها آشنا هستید.این صندلی های کوچک که فضای کمی هم اشغال می کنند، می توانند به عنوان فضای جدیدی برای نشستن تعریف شوند. یکی از مزیت های پاف این است که به راحتی جابه جا شده و فضای کمی اشغال می کنند. پس اگر نگران کمبود جای نشستن در زمان مهمانی ها هستید، چند پاف کوچک علاوه بر اینکه خانه تان را متفاوت و صمیمی تر جلوه می دهد، فضای کمی گرفته و می توانید در زمان خلوتی خانه، همه شان را یک گوشه جمع کنید و حتی در صورت نیاز میتوانید از این پاف ها به عنوان میز عسلی هم استفاده کنید.

 


فروش اقساطی مبلمان بدون چک...
ما را در سایت فروش اقساطی مبلمان بدون چک دنبال می کنید

برچسب : بازار مبل, فروش مبل قسطی, خرید مبل فسطی در کرج, مبل راحتی قسطی, بازار مبل کوروش, نویسنده : موسوی bazarmoblkouroshkaraj بازدید : 160 تاريخ : دوشنبه 30 / 1 / 1400 ساعت: 6:20 بعد از ظهر

تمیزکردن مبل و کاناپه چرمی

قدم اول شستشوی  مبل : چطور یک  کاناپه  را تمیزکنیم؟

همه کوسن ها را بردارید و حتی اگر بخش های جداشونده مثل دسته ها و پشتی ها را هم بردارید که چه بهتر. هر چیز متحرکی که سر راه کارتان است را بردارید. کلی پول خرد و باتری و خرت و پرت ریز دیگر هم در همین حین پیداخواهید کرد که باورتان نمی شود. حالا جاروبرقی را بردارید و با سری  مناسب گرد و خاک و غبار همه سطوح را بردارید. بعضی از جاروها یک برس نرم هم دارند که حالت مخملی دارد از آن هم برای اینکه به پارچه یا چرم مبل آسیب نزنید استفاده کنید.بدین صورت تمام سطح پارچه مبل را از ذرات تمیز کنید.

بدنبال تگ ها یا راهنمای دوخته شده باشید.خیلی از انواع مبلمان دارای یک راهنمای شستشو هستند که معمولا به بخشی از مبل که خیلی توی چشم نیست دوخته شده. با مطالعه این راهنما می توانید از شوینده مناسب و نحوه شستشوی صحیح مبل آگاه شوید.

 

مبل‌های پارچه‌ای معمولا برچسب‌هایی دارند که روی آنها جنس پارچه‌ی مبل و نوع مواد شوینده‌ای که می‌توانید از آنها برای تمیز کردن مبل استفاده کنید، نوشته شده است. در غیر این صورت، هنگام خرید مبل، درباره‌ی جنس پارچه و نحوه‌ی تمیز کردن آن از فروشنده سؤال کنید. علائم اختصاری روی برچسب مبل پارچه ای معمولا به شرح زیر است:

W: یعنی می‌توانید از شوینده‌های مایع همراه با بخارشو استفاده کنید.

WS: یعنی هم می‌توانید از شوینده‌های مایع همراه با بخارشو استفاده کنید و هم از شوینده‌های خشک.

S: یعنی فقط از شوینده‌های خشک استفاده کنید.

O: یعنی از مواد ارگانیک ساخته شده است و فقط باید از آب سرد برای تمیز کردن آن استفاده کنید.

X: یعنی نمی‌توانید از شوینده استفاده کنید. مبل فقط باید با جارو یا برس تمیز شود، مگر آنکه از شامپوهای ویژه‌ی این کار استفاده کنید.

 اگر رویه های  مبلمان شما بیرون آوردنی باشند هم باید زیپ ها را باز کنید و کاورها را با دست یا ماشین لباسشویی (بسته به نوع پارچه) بشویید و حتی المقدور در آفتاب خشک کنید

چطور لکه های مبلمان پارچه ای را از بین ببریم؟

تمیز شدن پارچه باید طوری انجام شود که مبل را کثیف تر نکرده و پارچه مبل را خراب نکند. برای نگهداری از پارچه مبل توصیه می شود این صفحه را تا آخر بخوانید. اگر فقط می خواهید لکه ها را از بین ببرید لازم نیست کل رویه کوبی مبل را بشویید. می توانید با یک محلول آب گرم و چند قطره  مایع ظرفشویی  لکه را به آرامی از بین ببرید. البته حتما ابتدای کار محلول را روی یک گوشه ای از مبل تان تست کنید و از اینکه محلول آسیبی به پارچه نمی زند مطمئن شوید. محلول را بسیار آرام و البته به مقدار کم روی لکه ها بمالید. هرگز پارچه مبل را زیاد خیس نکنید. در پایان هم به آرامی نم پارچه را با یک پارچه خشک و تمیز بگیرید و بگذارید خشک شود. پاشیدن مقداری جوش شیرین روی مبل باعث ایجاد بوی تازگی می شود. البته فراموش نکنید که بعد پودر جوش شیرین را بردارید.

چند نکته ضروری

۱همیشه و بطور مداوم کاناپه ها و مبل ها را جاروبرقی بکشید تا گرد و خاک در پارچه آن نفوذ نکند و جنس پارچه مبل را بهم نزند.
۲هرگز از مواد شوینده به مقدار زیاد استفاده نکنید. این مورد را در مورد مبل و کاناپه چرمی حتی جدی تر بگیرید.
۳اگر رویه کوبی مبل ها زیپی و دکمه ای نیست و بیرون نمی آید می تواند از بخارشوی برای شستشوی مبلمان استفاده کنید. فقط حواستان باشد که از روش صحیح مربوط به نوع پارچه مبلمان استفاده کنید.

چند توصیه برای شستشوی مبلمان پارچه ای

اگر مبلهای شما روکش های جداشونده ندارند از چند روش مختلف می توایند کار شستشو را انجام دهید. در تمام مراحل مراقب باشید که بر اساس راهنمای صحیح هر پارچه خاص کار می کنید و به رویه کوبی آسیب نمی زنید. اگر خوش شانس باشید در هنگام خرید یک ست مبلمان که دسته و پشتی و نشیمن متحرک دارد و کار شستن را راحت می کند نصیبتان می شود. هرگز بخش های مختلف را تا کاملا خشک نشده اند سر جای اولشان نگذارید.

تمیزکردن مبلمان چرمی

مبلمان چرمی خیلی حساس تر از مبلمان پارچه ای است. هر نوع شوینده یا صابونی را نمی توان بی محابا برای نظافت آن استفاده کرد. همیشه بهتر است لکه ها را بلافاصله در زمان ایجاد شدنشان شست و پاک کرد. برای پاک کردن لکه ها می‌توانید از محلول رقیق آب و سرکه استفاده کنید.

 


فروش اقساطی مبلمان بدون چک...
ما را در سایت فروش اقساطی مبلمان بدون چک دنبال می کنید

برچسب : بازار مبل, فروش مبل قسطی, خرید مبل فسطی در کرج, مبل راحتی قسطی, بازار مبل کوروش, نویسنده : موسوی bazarmoblkouroshkaraj بازدید : 166 تاريخ : دوشنبه 23 / 1 / 1400 ساعت: 5:47 بعد از ظهر